ביטוח החיים למשכנתא

ביטוח החיים למשכנתא

איך תיפטרו מדאגה אחת ותחסכו עשרות אלפי שקלים? הכירו את המודל החדשני של ביטוח החיים למשכנתא – משלמים רק על חלק מהזמן!

האם משכנתא חשובה? מבלי לראות את תגובתכם, סביר להניח שעניתם בחיוב.
בין אם כבר ביצעתם את התהליך, אתם נמצאים במהלכו או אפילו עומדים לבצע אותו בעתיד – אתם יודעים כבר כמה מחשבה ומחקר כרוכים בכל שלב עד ההחלטה הסופית, ומבינים שההחלטה שלכם תשפיע עליכם בעשרות השנים הקרובות, וייתכן כי מדובר בהתעסקות הפיננסית היקרה ביותר שתבצעו אי פעם.
לכן, נשאלת שאלה המעוררת תמיהה – איך ייתכן שמצד אחד אתם תופסים את הנושא ברצינות יתרה, אך מתעלמים מאחד הסעיפים הקריטיים ביותר, הידוע בתור ביטוח חיים למשכנתא?

נעים להכיר – הדרישה שכל בנק רוצה
נושא ביטוח החיים מוכר לכולנו, אך ישראלים רבים מפספסים את תת הנושא החשוב לא פחות, אשר נכלל בתשלומים החודשיים שלכם ובעצם דואג לכך שבמקרה של מוות של אחד הלווים חלילה, הביטוח יכסה את תשלומי המשכנתא וכך יימנע מצב מצער של אי עמידה בהחזרים.

בשנים האחרונות, הביטוח ששימש כהמלצה חמה הפך כבר לתנאי חובה לקבלת הסכמה מטעם הבנק, וכעת לא ניתן לקחת משכנתא מבלי להסכים לביטוח הנ"ל. אם אתם תוהים מה הבעיה, אתם צודקים מצד אחד וטועים מצד אחר מהסיבה הפשוטה: הביטוח עצמו חשוב, ראוי ויכול לתת לכם ראש שקט – אבל אתם לא מודעים לתמונה הכוללת.

יש דברים שדווקא כן משתנים
בניגוד להחזר החודשי, התשלום החודשי על רכיב ביטוח החיים במשכנתא הוא לא תשלום קבוע שניתן לחשב מראש, והסכום עצמו עלול להשתנות מספר פעמים, לפי גיל בני הזוג, מחלות ורקע רפואי והרגלי עישון. בהתחשב בכך שרוב המשכנתאות נגמרות בגילאי 50-60, התשלום החודשי יכול להגיע לעלייה של 200-300% ואף יותר מכך, מה שמתרגם לאלפי שקלים נוספים מדי שנה – שרבים לוקחים כמובן מאליו או אפילו לא מודעים לכך.

כאשר מוסיפים לכך את הפקטור מהסעיף הקודם, מבינים כי הבנקים "מכריחים" אותנו לקחת תשלום שרק יגדל עם הגיל – אך האם זו באמת המציאות או שניתן לעשות משהו בנידון? למזלנו, ישנה תשובה חיובית, ואף מהפכנית.

ביטוח החיים למשכנתא - תחשבו קדימה ותהיו בטוחים

השאירו פרטים ונציג מקצועי יצור עמכם קשר בהקדם

משלמים בגיל צעיר – ונהנים מכל היתרונות
בעקבות הבנת המצב המורכב, חברת 'ארגמן סוכנות ביטוח וניהול סיכונים' לקחה על עצמה את המשימה למצוא מודל שיועיל לכל הצדדים, וייצור תוכנית תשלום העומדת בדרישות הבנק והסטנדרטים הגבוהים, תוך מתן רווחה כלכלית וודאות לגבי שיעור התשלום ומבלי לכפוף אותו לתשלומים בסכומים שלא ניתן לחשב מראש, שהופכים בתום התקופה להוצאת ענק.המודל הנ"ל מתבסס על תשלום חודשי המתפרש על 12 שנים בלבד. לא יותר, לא פחות, ובלי אותיות קטנות – במהלך תריסר שנים אתם תיהנו מתשלום בתנאים נוחים יותר המתאימים לצעירים, ועדיין תקבלו את כל היתרונות של הביטוח עצמו למשך כל תקופת המשכנתא ועד השקל האחרון שתחזירו לבנק.

המסלול הנבחר נוצר בזכות היכולות המרשימות של סוכנות ארגמן, המחזיקה בניסיון של יותר מעשור בתחום עם אלפי לקוחות ישראלים באמצעות צוות המומחים המציעים מגוון שירותים פיננסיים וביטוחיים, אשר ישמחו לתת לכם שירות וליווי מקצועי, אמין, אישי ומלא בשילוב תמיכה לאורך כל התהליך, תוך הטמעה ותכנון מוצרים ושירותים בהתאמה אישית לצרכים שלכם – והכל תחת קורת גג אחת.

החברה עובדת מול כל חברות הביטוח המובילות בשוק הישראלי ומחזיקה ברקורד מרשים של מעל ל-85% הצלחה, בהליכי טיפול יעילים ומהירים בכל שלב בדרך. מעוניינים לשמוע עוד כיצד תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים מבלי לוותר על זכות אחת? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

שתף:

אולי יעניין אותך​

דברו איתנו

דילוג לתוכן