קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה

כסף לבן ליום שחור – משפט אחד שמחביא מאחוריו כל כך הרבה משמעות. אדם בוגר מבין את החשיבות העצומה של חיסכון לביטחון הכלכלי ולמען עתידו ועתיד ילדיו. רוב הישראלים משקיעים נתח ממשכורתם בקופת הגמל, וחלקם גם מחפשים ובצדק דרכים נבונות להשקעה, איך מה אתך? אם אינך מכיר היטב את עולם ההשקעות, המידע בכתבה הנ"ל עשוי לסייע לך מאוד.

הכסף הוא נזיל

כפי שצוין קודם, אי אפשר לדעת לעולם מתי נצטרך את הכסף. הדבר האחרון שאנו רוצים בתקופה קשה זה להבין שחסכנו כסף אבל אין לנו כל אפשרות למשוך אותו. קופת גמל להשקעה עונה על הצורך הזה. זוהי לא קופה רגילה, לה צריך להמתין עד הפרישה לפנסיה בשביל למשוך את הכסף. בקופה זו ישנה נזילות, כך שאפשר לפדות את החיסכון בכל נקודת זמן. לקופה זו ניתן להיכנס בכל גיל וניתן להוציאה בכל גיל ואפשר למשוך חלק מהסכום או את כולו.

כאשר בעל הקופה יהיה מעוניין למשוך את הכסף, הוא יבקש את הפדיון מסוכן הביטוח או מהחברה שבה מושקע הכסף והחיסכון שנפדה נכנס לחשבונו ללא קנסות. על הכסף יש ניכוי על רווחי ההון שצבר. כמו שאמרנו את הכסף ניתן למשוך בקלות, ממש בלחיצת כפתור. קופת הגמל מתאימה לכאלו שחוסכים לתקופה קצרה או ארוכה ותניב לך תשואה גדולה יותר מאשר שכספך "ישכב סתם" בכספות הבנק.

פטור ממס

אחרי שדנו על נזילות, הגיע הזמן גם לתגמל את אלו שחיכו בסבלנות לגיל 60. החוסכים בקופת גמל יוכלו ליהנות מהטבת מס, במידה ובחרו לקבל את הכסף כקצבה חודשית (ולא לקבל את כל הכסף בפעימה אחת). ההנאה היא כפולה, גם

יש לכם רצון עז להעניק להם את הכלים הטובים ביותר להצלחה בחיים. בין אם זה חוג להעשרה בגיל קטן, מורה פרטי, צהרונים, בילויים עם חברים ומה לא. אולם, מעל לכל זה יש נושא אחד שכנראה הוא החשוב ביותר עבורכם – בניית אופק כלכלי עבורם. הנכם חפצים לספק לאהובכם מספיק עבור הרגע שבו יפרוש את הכנפיים ויעזוב את הקן. בשביל שתהיו מוכנים לרגע הזה אתם חייבים לבצע השקעה נכונה, בזכותה תוכלו לתת להם את המתנה האולטימטיבית ליציאה לחיים האמיתיים.

אגב, ההשקעה לא חייבת להיות רק עבור המטרה הזו. גם טיול בר/בת מצווה (או כל השקעה חשובה אחרת) יכולה להילקח בחשבון. הכסף צריך לעבוד עבורכם. הנה דוגמה פשוטה: החלטתם לחסוך 400 ₪ בחודש במשך 6 שנים. הסכום שחסכתם עומד על הוא 31,189 ש"ח ולא 28,800₪ כמו שהייתם חוסכים בבנק. אם בתקופה קצרה כל כך זה הסכום שתרוויחו, תחשבו מה יכול לקרות בחסכון ארוך טווח.

השקעה לכל מטרה שתבחרו

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף מנציג מקצועי

 

 

מסלולי השקעה נכונים עבורכם

בקופת גמל להשקעה ניתן להשקיע בין מסלול סולידי, למסלול מחקה מדד. לאמיצים מבינכם ולאלו שאוהבים סיכונים ורוצים שהכסף יעבוד עבורם, אנו ממליצים על מסלול מנייתי. המלצה זו תקפה לאלו המעוניינים לפתוח את הקופה ולהריצה לאורך זמן.

הכוח בידיים שלכם

בעל הפוליסה יכול לקבוע האם הוא רוצה להשקיע את הכספים באיזה דרך שהוא רק יבחר. אם זה בהעברה חד פעמים ובין אם זה בהוראת קבע חודשית, אתם קובעים את סכום הכסף שיעבור. הכוח בידיים שלכם ורק אתם תחליטו כמה כסף יועבר כל חודש. יתרון נוסף הנה האפשרות לעבור ממסלול למסלול, בלי שזה ייחשב אירוע מס.

קופת חיסכון

גמל להשקעה הינה דרך חיסכון מצוינת, דרכה תוכלו לפתוח חיסכון לכל אחד. אם זה עבור הילדים שלכם ואפילו הנכדים או הנינים שלכם. כמובן שהקופה תצטרך להירשם על שמם, ולהם יצטבר כסף קטן כל חודש שיתפתח לסכומים מכובדים מאד.

הנתונים שקופים

בכל זמן אפשר להתעדכן באתרים של החברות השונות ולהתרשם מה הכסף עשה עבורכם. ישנה אפשרות לערוך השוואות בכל עת דרך אתר גמל נט, או להתייעץ עם סוכן הביטוח.

גם אתם רוצים לבצע השקעה מחושבת ונכונה למשפחה לכם? השאירו פרטים באמצע הכתבה או בטופס יצירת הקשר בסופה ואנו ניתן לכם הסבר מפורט איך להשקיע את הכספים בצורה הנכונה.

 

 

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף מנציג מקצועי

 

שתף:

אולי יעניין אותך

דברו איתנו

דילוג לתוכן