ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות

כל מה שצריך לדעת על מחלות קשות

ביטוח זה מקנה פיצוי כספי בעת גילוי מחלה קשה. הביטוח נועד לעזור למבוטח בעת קרות מקרה ביטוחי, שעליו חברת הביטוח תשלם פיצוי כספי מלא. בין המקרים שעליהם מקבלים פיצוי – סרטן, שבץ מוחי, התקף לב, סכרת נעורים פרקינסון, עיוורון, איבוד גפיים ועוד.

מה מעניק ביטוח זה?

היתרון בביטוח זה, הוא בהענקת סכום כספי ישירות לחשבון הבנק, בעת הצגת מסמכים שמוכיחים על כך שאכן המבוטח חלה. כל מועמד לביטוח בוחר מראש על איזה סכום ביטוח הוא יהיה מבוטח. הסכומים נעים בין 50,000₪-600,000₪, וכמובן שהמחיר משתנה ותלוי במשתנים כגון – גיל, מין, מצב רפואי, מעשן/לא מעשן ועוד.

למה אני צריך את הביטוח הזה?

הביטוח מעניק למבוטח שחלה במחלה קשה סכום כספי שבזכותו העלות הכלכלית לא תעסיק אותו, בנוסף לבעיות הבריאותיות איתם הוא יתמודד.

בעת גילוי מחלה קשה אותו אדם מפסיק לעבוד, וההוצאות השוטפות של אותו אדם ממשיכות, ובחלק מהמקרים ישנו צורך לעיתים בהוצאות רפואיות נוספות שביטוח הבריאות לא מכסה. לכן חשוב שהביטוח יהיה נדבך נוסף בתיק הביטוחי של האדם.

אחת הסיבות שמצטרפים לפוליסה הזו משום שכאשר קרוב משפחה חולה, כל הסביבה שלו משלמת מחיר כלכלי קשה, בין השאר כדי לסייע בהוצאות רפואיות. בנוסף, כאשר קרוב משפחה חולה, הדבר מצריך היעדרות לפרק זמן ארוך מהעבודה, מכיוון שמתלווים לחולה לטיפולים, בדיקות, הפניות ועוד. בזמן שאדם קרוב אלינו חולה, אי אפשר להשאיר אותו לבד במערכה. חיי החולה ומשפחתו נעצרים, אך התשלומים השוטפים (משכנתא/שכ"ד, ארנונה, כבלים, לימודים, סופר וכו') נותרים בעינם. בדיוק בגלל סיבה זו נוצרה פוליסה זו.

האם עזרתם ללקוחות לתבוע את הפוליסה הזו?

כן, והתודות שקיבלנו אחר כך שוות את הכל. בדיוק בגלל סיבות כאלו בחרנו במקצוע הזה. אנחנו יודעים ששומעים לא פעם באמצעי התקשורת על כך שחברות הביטוח לא מביאות כספים, אבל תאמינו לנו: בזכות עבודה נכונה, מילוי פרטים נכונים וניהול תביעות ברמה הגבוהה ביותר – תקבלו את הכסף וכל מה שמגיע לכם.

יגידו אנשים: 'אבל יש לי ביטוח בריאות'. זה אמנם נכון, אך לא מדויק.

 

ביטוח בריאות פרטי לילד - לתת להם את הטוב ביותר

השאירו פרטים ונציג מקצועי יצור עמכם קשר בהקדם

מה זו עבודה נכונה?

עבודה נכונה היא מילוי הצהרת בריאות כנדרש, לענות על השאלות כמו שצריך בלי להסתיר דבר. ברגע שזה מתקיים, והעברנו לחברת הביטוח ולחתמים של חברות הביטוח את המידע כנדרש, אז מקבלים את הכסף.

 זכרו – תמיד עדיף להצהיר על האמת. רק אז תקבלו את כל מה שמגיע לכם עד השקל האחרון.
האמינו לנו – לא פעם ולא פעמיים אישרנו תביעות של מחלות קשות, שעזרו למשפחות בעת קרות מקרה.

למה הביטוח חשוב?

ראשית, זה מקנה אבטחה כספית. שנית, אמנם לרוב האזרחים ישנה הגנה כלשהי על המשכורת בעת מחלה (נכות מהביטוח הלאומי, פנסיה, אובדן כושר עבודה, ביטוח מנהלים ועוד), אבל הפיצוי ניתן רק לחולה עצמו ולא לבני משפחתו., שנאלצים אף הם להיעדר לזמן רב מהעבודה. מדובר ברשת ביטחון נוספת שנותנת את המענה החשוב.

בסופו של דבר, הביטוח נותן שקט נפשי לך ולמשפחה, בכדי שמלבד העול הקשה של ההתמודדות עם המחלה, תוכל לעבור גם את המכשול הכלכלי.

לפרטים נוספים השאירו בבקשה פרטים.

 

השאירו פרטים ונציג מקצועי יצור עמכם קשר בהקדם

שתף:

אולי יעניין אותך

לייעוץ ללא עלות מלאו את הטופס

דילוג לתוכן